Dacă întâmpinați dificultăți în procesarea unei plăți pe site-ul nostru, vă sugerăm să verificați următoarele:
-
Este cardul dvs. valid pentru achiziții online?
-
Aveți o conexiune la internet stabilă în timpul procesului de plată?
-
Ați completat corect informațiile cardului?
-
Aveți un sold suficient?
-
Cardul dvs. permite procesarea plăților în altă monedă?
Vă sugerăm să încercați un alt browser sau dispozitiv, să folosiți un alt card sau să alegeți alte metode de plată.
De asemenea, puteți încerca următoarele acțiuni pentru a remedia problema:
-
-
Reîmprospătați browser-ul.
-
Ștergeți memoria cache și cookie-urile.
-
Folosiți un alt browser.
-
Folosiți un alt dispozitiv.
-
Veți primi întotdeauna un mesaj de eroare atunci când plata dvs. nu a fost aprobată pe site-ul nostru, vă rugăm să-l citiți cu atenție. Dacă primiți un mesaj generic de a contacta banca, vă rugăm să o faceți.
Din păcate, nu avem capacitatea de a remedia erorile legate de cardul de credit și acest lucru ar putea fi ceva ce trebuie să raportați băncii pentru asistență.